15 Kasım 2010 Pazartesi

Son Zamanlar

Son zamanlarda facebook'ta home sayfasında habire kendimi görüyorum.

Son zamanlarda İstanbul'lu olmanın ezikliğini yaşıyorum. Neden mi? Bayramda herkes memleketine gidiyor da ondan. Biri vardı örneğin yeni tanıştığım, bu hafta burada olsa onunla daha yakın olmak için buluşurdum mesaj atardım filan ama gitti, yok. Sevgilim de İstanbul'da olsa her gün görüşürdük. Bunun gibi bir sürü örnek.

Son zamanlarda marjinalim. O İstanbul'da olsa kaynaşmak için uğraşıp didineceğim insanın fotograf çektiğini öğrendim ve ilgi çekici bir insana dönüşme çabalarım bu nedenle hızlandı. Ama hep vardı aklımda yani. Bu tetikleyici oldu sadece, bildin.

Son zamanlarda tırnaklarımı o kadar kısa kesiyorum ki yara oldu. Tırnak makasım kayıptı kesememiştim bi ara, acısını çıkartıyorum. Acısını yani. Acı. Tam anlamıyla.

Son zamanlarda kitap yazma hevesim var. Olmayacak gibi. Heves işte.

Son zamanlarda derslerim oldukça iyi gidiyor hobaleey

Son zamanlarda yeni arkadaşlar edindim.

Son zamanlarda şarkı söylüyorum! BÜMK Caz Korosu'na girdim! Ve yeni arkadaşlar da oradan işte. Son zamanlarda bulunduğum ortamlarda yaşıtlarım hatta benden küçükler olmaya başlamıştı, neyse ki toparladım ve seviyeyi yükselttim. Yanlış anlaşılmasın, yaş konusu önemli değil de, erm, vizyon önemli. Nasıl desem, küçükken hep ailemin arkadaşlarıyla filan takılırdım. Çok büyük ihtimalle buna bağlı olarak geniş bir bakış açısına sahibim. E kolay beğenmiyorum haliyle, arada kaldım yani.

Son zamanlarda mutluyum anlayacağınız. Blog yazmaya da vaktim olmadı.

He bir de bugün saçımı kestirdim:

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder