11 Şubat 2011 Cuma

Şubat ve takibi

Ben bu blog olayını içselleştiremedim ama hadi neyse.

Aşk Tesadüfleri Sever güzel bir film. Issız Adam'ı beğenen bunu da beğendi. Issız Adam'ın sonunda ağlayanın bazısı bunun sonunda güldü. Ona göre karar verin gidip gitmeyeceğinize. Yiğit Özşener'i bir kez daha kötü adam rolünde görmek istemeyen, gitme. Mehmet Günsur'u Head&Shoulders reklamından tanıyıp kıl kapan, git, seveceksin onu aşık olacaksın. Hele o uzun saçlı rock'çı hali yok mu.

Demir Demirkan dinledim ilk kez bu filmde duyup, Zaferlerim, pek tarzım değil ama çaldığı sahne güzeldi o yüzden şarkıyı da seviyorum artık.

Yazmayalı beri elektronik dinler oldum. FM Belfast <3

BUMK Caz Korosu'nu takipte olun. Türkiye'nin dört bir yanına geleceğiz. İlk olarak 25 Şubat'ta İzmir'deyiz.

Peer Gynt İş Sanat'ta Nisan'da jübileyi yapıyor. Koroporte yepyeni projesiyle 22 Mayıs'ta karşınızda olacak. Bu sefer İş Sanat'ta değil, takipte olun.

Black Swan, 127 Hours, bunlar hep izlemeniz gereken filmler. Ayrıca bi filmekimi gibi olmasa da !f İstanbul 17-27 Şubat. Sıkışık bir zamana denk geldi, sadece Donny Darko izleyeceğim sanırım.

Cirque du Soleil'i parasızlıktan kaçırıyor olmanın hüsranı içindeyim.

Borusan Müzik Evi'ni biliyor musunuz? Çok geç keşfettim, her gün önünden geçiyorum oysa. Programa arada bir göz atın siz de önünden geçecek olursanız.

Aslında çok şey var kültür olsun sanat olsun. Yaz yaz bitmez. Glass Candy var Mart'ta Salon'da.

Rhythms del Mundo albümünü tavsiye edeyim son olarak. Hala bilmeyeniniz varsa tabi. Bu aralar çok dinliyorum.

Yaz gelsin artık böyle soğuk güneş olmasın.

A bir de unutmadan:

Beyoğlu'lu olmanız gerekmiyor, bu şehir hepimizin.

Behlül kaçar

1 yorum:

  1. blogunu wendy'nin blogundan keşfettim ve "ankara'dan abim geldi" şarkısıyla kalbimi çaldın! ve fotolarına daldım fovarilerime ekledim.

    memnun oldum astronot! :)

    YanıtlaSil