7 Mart 2010 Pazar

passion of christ


ya iğrenç bişey söyliyim mi?
tırnaklarımı kesiyordum.
piyano çalıyor ya zat-ı alim, tık tık sesler çıkıyor tırnaklarım birazcık olsun uzadığında. malum tekniğimiz fena değil, kubbe şeklinde olacak eller.
neyse efendim tırnaklarımı kesiyordum çöp kutusunun üstünde.
artık bu konuda ustalaşmıştım, oraya buraya fırlamadan doğrudan çöpe düşüyordu kesilen tırnaklar.
mamafih bir tanesi uçtu gitti. arıyorum arıyorum yok. neyse dedim kuytu bir köşeye gitti herhalde bakteriler onu orada yer ve yok olur gider.
valide geldi odama. dur bi maillerime bakayım dedi. tamam dedim.
sen laptopu aç. klavyede k harfinin üstünde bir tırnak. zaten pis ve dağınık biri (pis + dağınık = pasaklı?) olmamdan şikayetçidir kendisi, ki pis olduğum külliyen yalandır, en az ayda bir duş alırım (şaka şaka hehehe), dağınık olmayı ise severim renkli kişiliğimi yansıttığını düşündüğüm için. sonuç olarak o tırnağın orada olması beni çok üzdü. bu kötü anımı sizlerle paylaşarak acımı hafifletmek istedim.

1 yorum: