23 Haziran 2010 Çarşamba

I'm a love fool!

Hepimizin başı sağolsun.
Bugün İlhan Selçuk'un cenaze töreninde hüngür hüngür ağladım. Emre Kongar dolu gözleriyle daha konuşmaya başlamadan herkesi ağlattı. Konuşmasında İlhan Selçuk'tan "tek başına bir sevgi ordusu" olarak bahsetti, gerçekten etkilendim bu betimlemeden. Hep sevmenin bütün sorunların çözümü olduğunu söylerdim, kimsenin beni anlamadığını düşünürdüm, meğerse kabul gören bir değermiş de ben farketmemişim.

23 Haziran'a ait başka havadisler de şunlar:
  • Galata Life açıldı, beklerler, bekleriz.
  • Saçıma kına yapıyorum.
  • Ve Jamiroquai dinliyorum anlayacağınız üzere (@yalimmo: (pronounced /dʒəˈmirəˌkwaj/) göt mü oldum? hihi).
  • Apropos yalimmo, sanırım yaz mevsiminden dolayı hormonlarım azdı filan. Aşık oldum yahu. Tam leylayım yani bu aralar, bi ağlıyorum bi gülüyorum, aklım hep onda. 9 aydır başka bi yerde değildi zaten ama ne bileyim bu aralar daha bi özlüyorum. 2 gündür de görüşmedik üstelik. Neyse yarın 9buçukta bitiyormuş okulu, çıkışına gideriz.
Neyse efendim bu yazı bitsin artık.

1 yorum:

  1. Olum Merve ne alaka la, have you met Ted olmuş resmen. Madem onu koydun aynı mekanda bir de Moritz'in fotoğrafı var bende altına koysana.:)

    Ve 23 Haziran 2010 aynı zamanda incideki baykuş devriminin başlangıç günüdür.

    Saygılar.

    YanıtlaSil