23 Şubat 2010 Salı

Merhaba Uzayadamı.


Yarına King Lear incelemesi ve El Niño ile ilgili almanca sunum yapmam gerekiyor. Hatta armoni ödevimi de yapabilirim, ki perşembe cuma cumartesi MUNDP'de olacağım ve pazar oyunum olduğu için MUN'i ekeceğim faktörleri işin içine katıldığında müzikle uğraşmak kulağa mantıklı gelmiyor değil.

Ayıp ettim kusura bakmayın böyle bir Hello Spaceboy yazısı olmaz. Merhabalar efendim, ben Tanrı, Uzayadamı. Esasen zat-ı alim dişidir; mamafih sizin tek tanrınızın cinsiyeti olmaz bunu biliyorsunuzdur.

Şu an neden geleceğim için yatırım yapmak yerine blog oluşturduğumu açıklamak ve kendimi affetmek istiyorum:
  • Evde yalnızım.
  • Ayağımda çorap yok ve ayaklarım üşüyor.
  • Duş almam gerekiyor mu bunu düşünmek için biraz kafamı boşaltmam lazım.
  • Blog olayısı çok hoşuma gitti.
  • An Education filmi hakkında pozitif geribildirimler aldım.
  • Tatildeyim ve istemediğim şeyler yapmam gerektiğini bilmek beni istediğim şeyleri yapmaktan bile aciz kılıyor.

Şimdi El Niño ile ilgilenip matematik ödevimi yapacağım ve yeniden sizlerle olacağım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder