26 Mayıs 2010 Çarşamba

Bahar mı?


















Biri bahar mı dedi? Yaz geldi bile.
Formspring'in ise baharla alakası yok.
İnsanların birbirlerinin yüzlerine söyleyemedikleri nefret dolu soru formunda olsun olmasın düşüncelerini yazdıkları yer. Nefret ettim. "Patlak" sıfatından ayrı nefret ettim. Hepinizi seviyordum ben, sizlerin de beni sevdiğinizi sanıyordum. Öyle değilmiş meğer. Ne çok insan çekemiyormuş ayol beni. Günlerdir çıkmıyor aklımdan, ateşim filan çıktı öyle böyle değil. Neden öfkeniz içinizde büyümeden gelip yüzüme söylemediniz ki? Üstelik şimdi yazdınız siberalemde, rahatladınız, gelip yine yüzüme gülmeye devam ediyorsunuz, her yaptığım hala batıyor, bir gün dayanamayacak yine isimsiz mektuplar bırakacaksınız herhangi bir yoldan. Çok kırıldım. Sizde beni rahatsız eden hiçbir şey yok oysa ki. Tamam ufak tefek komiklikleriniz var, ama sizi siz yapanlar bunlar. Tam benim kafadan olsaydınız çekemezdim asıl sizi, kendi kopyalarıma ihtiyacım yok ki! Farklılıklarla zenginleşir dünya.
İnsanlar çevrelerine böyle nefretle yaklaşmaya devam ederse tembelhayvanlarla arkadaşlık kurmaya çalışacağım sanırım. Onlar benim felsefeme çok uyuyorlar. O kadar tembeller ki birbirleriyle en ufak bir rekabetleri yok. Ağacın tepesine ulaşacak kadar enerjisi ve motivasyonu olan kişi dişiyle çiftleşmeye hak kazanıyor, tabi çiftleşecek hali kalırsa : ) Ne güzel. Bunu düşünmek biraz olsun üzüntümü hafifletti. Hepinizden nefret ediyorum. Hiçbirinize güvenmiyorum.
Sen hariç sevgilim. Sen de bana güvenmiyorsun.

Zamanın ötesinden: Ha bir de şunu ekleyeyim. Herkesin formspring hesabı aldığı şu son haftalarda almadım ben kendi hesabımı. Ocak sonuydu, sadece Yalım, Ezgi ve Didem'in vardı arkadaşlarım arasında. Hani özenip almış sonra da beğenmemiş demeyin. Tamamen mağdurum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder