9 Mayıs 2010 Pazar

KCal (Kilo Calavarı)

Şimdi şöyle: Sabah spora gidiyorum diye çıktım ya, harbiden de gittim spora. Ama biraz geç kaldım çünkü Güprek aradı, çeşitli nedenlerden morali bozulmuş oldukça, onu teselli etmeye çalıştım. Neyse telefonu kapatınca çıktım evden gittim spor salonuna. Önce 15 dakika yürüdüm. 110 Kcal yaktım hehe. Sonra biraz mekikti şınavdı mat üstünde (hayır, çok istesem de "un eler" diye devam ettirmeyeceğim) bir takım hareketler yaptım. Bu süreçte ne kadar Kcal yaktığımı bilmiyorum. Sonrasında bisiklet yapacaktım ama afedersiniz yemedi (öhöm), ben de haydi biraz daha yürüyeyim bari dedim. 10 dakika yürüyüşle 80 Kcal yaktım. Sonra duş aldım ve terk-i mekan ettim.

Ondan sonra işte şey, tramvaya binip Ataköy'de piyano dersime gittim. Efendim dersim iyi geçti merak etmeseniz de, tekrar tramvaya bindim eve döndüm. Tramvayda uyudum (ayrıntılı rapor ho-ho-ho). Eve geldiğimde çok fazla kek yedim, tahminimce 2200 Kcal depoladım. Oooh canıma da değsin.

Bu gidişle bütün yaz göbeğimi saklamaya çalışarak geçecek. Bu yazıyı neden yazdım bilmiyorum. Kütle konusunda biraz takıntılıyım bu aralar. Kek yerken çektiğim görüntüleri ekliyorum.

Aslında kendimi tutabilirdim. 2 farklı kekten kocaman 2şer dilim yedim. Pişmanım.

1 yorum:

  1. Eheheh, çok yolun var tatlım benim. Ben 45 dakika koşup 20 dakika bisiklet yapıp 20 dakika da eliptik zımbırtıdan yapıyorum.
    Fotoğraflarına koskocaman bir kalp gönderiyorum.
    Canım kek çekti.

    YanıtlaSil