8 Mayıs 2010 Cumartesi

Başlık


Merhabalar.

Anneler gününüz kutlu olsun efenim.

Sadece annelerin değil, birine karşı karşılıksız bir sevgi duyan herkesin günü olsun bugün. Mesela ben sevgilimi çok seviyorum. Kafasını göğsüme yaslayıp uyuklamasını seviyorum. Saçlarıyla oynamayı seviyorum. Üşümüş mü acıkmış mı ilgilenmeyi seviyorum. O zaman benim de anneler günüm kutlu olsun.

Dün gece msn'i açık bırakmıştım, Ezgi bana Amelie filmini yolluyordu. Sabah bi baktım failed diyor. Ayrıca bir sürü insan bir şeyler yazmış.


  • Genco wow yüklemekteydi, sen de oynasana güzel bi oyun demiş.

  • Sınıf arkadaşım Can beni msnde ilk defa gördüğünü söyleyip n'ördüğümü sormuş.

  • Didoş 118 80 reklamını gördüğünü yazmış ve eklemiş: "dediğin kadar varmış kanak ehu ehu".

  • Ve Ezgi de bir önceki yazıda bahsettiğim hatunun kendi keşfedip hayran olduğu kız olup olmadığını sormuş ve eğer oysa s*kertirim, o benim kızım, demiş.

Tamam, şimdi yalandan kahvaltı hazırladım. Amerikan servislerini yerleştirip tabak çatal bıçakları koydum. Öyle yani.


Alzheimer da ne sinir bozucu bir şey. Öyle bir hastalık yokmuş biliyor musunuz? Yani yıllardır yaşlanma ve psikolojik bozukluklar nedeniyle bunayan insanlar bugün yine aynı nedenlerle alzheimer oluyor. Bunun bir tedavisi filan yok, ne bileyim, uzun yıllar kullandığınız iPod'un şarjı gittikçe daha hızlı biter ve sonunda ölür. Bunun gibi bir şey. Ömrünün sonuna gelen insanların refleksleri yavaşlıyor, buna bağlı olarak kas hareketlerinin yanı sıra elektrik iletimi de yavaşlıyor/duruyor ve beyin fonksiyonları aksıyor. "Alzheimer olan insanların ortalama 8 yıllık ömrü varmış" cümlesi de çok saçma. Neden alzheimer olduğuna bağlı olarak değişir. 120 yaşında alzheimer olduysan 1-2 haftan kaldı demektir. 40 yaşında olduysan büyük bir sorun olur, ciddi bir bozuklukla karşı karşıyasındır ve tedavi edilemezse 15 yıl biçerim. Ama mesela ne bileyim dedem 75 yaşında, alzheimer olmuş, bence bi 10 yıl yaşar.


Sağlıkla ilgili sorularınızı Astronot'a Sorun.


İşte böyle. Şimdi valide geldi kahvaltı edeceğiz. Annlerinizi aramayı, yanınızdalarsa çiçek neyin almayı ihmal etmeyin. Kızgın da olsanız yapın bunu. En kötü ne olabilir ki?

edittt: Ayol başlık koymayı unutmuşum sonradan farkettim. Şimdi çıkıp spor salonuna, oradan da piyano dersine gidiyorum. Of önümüzdeki hafta bir sürü sınav var : (

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder